• גודל פונט
  • גוונים וקונטרסט

שדרות עם הפנים לתושב

שדרות עם הפנים לתושב


אגף חדש קם לאחרונה בעיריית שדרות – האגף לשירות התושב. ראש העיר, אלון דוידי, החליט למקד באגף אחד את כל ההיבטים הקשורים לקשר בין העירייה לתושבים. לראשות האגף מונתה הילה אלימלך, לה ניסיון רב בעבודת הרשות בכלל ובשירות לציבור בפרט.

 

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, ממשיך בעשייה למען שיפור איכות חייהם של תושבי העיר. כפי שהכריז בתחילת כהונתו כראש העירייה, מדובר בנושא שמבחינתו הוא בראש סדר העדיפויות ולכן החליט על הקמת אגף חדש בעירייה – האגף לשירות התושב. מטרת האגף היא להעלות את רמת השירות העירונית, להכיר את צרכי האזרח, להנגיש את שירותיה המוניציפאליים של העירייה לתושב, לשפר את זמן התגובה וקיצור זמן הטיפול תוך הצבת יעדים מדידים לכל אגף ומחלקה.

לתפקיד מנהלת האגף לשירות לתושב מונתה הילה אלימלך, עובדת סוציאלית בהכשרתה. במקביל לתפקידה החדש, הילה היא יועצת ראש העיר בענייני אוכלוסיית הגיל השלישי.

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, בירך על התחלת עבודתו של האגף ועל מינויה של הילה אלימלך. "עמלנו במשך תקופה ארוכה על הקמת אגף שכל כולו התושבים היקרים שלנו", אמר דוידי והוסיף: "מהבוקר ועד הערב כל עבודתם של עובדי האגף היא לטובת התושבים והם נמצאים בקשר עם כל אגפי העירייה. אני משוכנע שהקמת האגף תוביל לכך שתהיה אוזן קשבת לכל תושב ותושבת".

מנהלת האגף לשירות לתושב, הילה אלימלך, מסרה: "אגף השירות לתושב נמצא בממשקים באופן ישיר ובלתי ישיר עם הרשות ועובדיה, עם התושבים ועם בעלי העסקים, מניקיון הרשות ופינוי אשפה ועד שיבוץ ילדים בגנים. ממענה טלפוני במוקד העירוני ועד בקשה להיתר בניה וכדומה. כל מפגש כזה הוא הזדמנות להשפיע על חווית ה'לקוחות', שהם התושבים שלנו". 

עבור לתוכן העמוד