Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
שירותים
מהירים
חופשה מרוכזת בעיריית שדרות תושבים יקרים, משרדי העירייה יהיו סגורים בשל חופשה… קרא עוד
הודעת עיריית שדרות 2/8/20, 21:45 הערב נשמעה אזעקת צבע אדום בעיר בעקבות… קרא עוד
החל מתאריך  29.7.20 תתבטל באופן זמני ועד להודעה חדשה, תחנת העצירה ת. רכבת שדרות/בגין 17900 (בכניסה לעיר) קרא עוד
בוקר טוב. משרד הבריאות מעדכן על חולה מאומת ששהה בחנות הפארם "Be"… קרא עוד
מליאה מן המניין תתקיים ביום רביעי 05.08.20 בשעה 19:00 במתנ"ס שדרות רח'… קרא עוד
הודעה חשובה לציבור - סגירת כביש! תושבים יקרים, במסגרת שיפור החניות והתנועה… קרא עוד
תושבים יקרים, ביום חמישי, תשעה באב תש"ף, 30.7.20 משרדי העירייה יהיו סגורים… קרא עוד
הודעת עיריית שדרות 19/7/20, 19:05 משרד הבריאות מעדכן על חולה מאומת ששהה… קרא עוד
תושבים יקרים, הבוקר (שישי) אנו מעדכנים על החלטות הממשלה ומשרד הבריאות בדבר… קרא עוד

בשדרות חושבים שירות – מוקד שירות ותשלומים חדש

בשדרות חושבים שירות –

מוקד שירות ותשלומים חדש

המוקד הטלפוני של מחלקת הגביה בשדרות משנה פנים ועובר לעבוד תחת העירייה. מדובר בשירות חדשני וייחודי שיחסוך זמן וייעל את התהליך של התושבים מול הרשות. ראש העיר, אלון דוידי: "שיפור השירות לתושב תמיד בראש מעייניי. נמשיך לשדרג את התחום ולחשוב כל העת כיצד לשפר ולהעצים אותו, כי התושבים לפני הכל".

באגף לשירות התושב בעיריית שדרות שוקדים כל העת לייעל את השירות לרווחת התושבים. בתחום השירות המיידי, פועל מוקד מידע ושירות, המשמש ככלי שליטה ובקרה ומהווה כתובת מרכזית לתושבי העיר, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. המוקד זוכה להערכה ושביעות רצון מצד התושבים ונותן מענה מיידי בממוצע של 8 שניות.

נתונים משביעי רצון אלה לא מספקים את האגף והוא ממשיך לזנק ליעד הבא. בימים אלה הנחה ראש העיר, אלון דוידי, את מנהלת האגף, הילה אלימלך, להכין תוכנית להחלפת המוקד הטלפוני הקיים של מחלקת הגביה, שהנו מוקד ארצי, למוקד עירוני חדש לטובת התושבים. מדובר בשירות חדשני וייחודי שיחסוך זמן וייעל את התהליך מול הרשות.

המוקד שיוקם בתוך מספר חודשים, יפעל בסטנדרטים גבוהים וייתן מענה לתושבים בזמן קצר, יאפשר סגירת מעגל טיפול תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, מענה שירותי ומקצועי, הצבת יעדים של זמני תקן (SLA) לכל פעולה על מנת לתת את השירות הטוב והמקצועי לתושבי שדרות.

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי: "שיפור השירות לתושב תמיד בראש מעייניי ובקרוב נמצא פתרון גם לייעול המענה הטלפוני במחלקת הגביה, לאחר שהבנתי שהשירות אינו מיטבי ויש בו צורך במיוחד בימים אלו של מגבלות קורונה והימנעות של תושבים מהגעה למשרדי העירייה. בתהליך זה, של מוקד טלפוני מתפקד ויעיל, אנו משפרים את הטיפול בתהליך כולו וחוסכים זמן יקר. עיריית שדרות היא בין הרשויות הראשונות בארץ אשר בחרו לקדם את תחום השירות לתושב ולהציב אותו בראש סדר העדיפויות, נמשיך לשדרג את התחום ולחשוב כל העת כיצד לשפר ולהעצים אותו, כי התושבים לפני הכל".

מחזיק תיק שירות לתושב, חבר המועצה אורן נזרי: "עיריית שדרות רואה חשיבות רבה בשיפור ושדרוג מתמיד במתן השירות לתושבים. כחלק מתהליך זה ייבנה מוקד תשלומים חדשני עם כוח אדם מוכשר ואיכותי. המוטו 'חושבים שירותמדבר בעד עצמו. אני שמח להיות חלק מהמערך החשוב של השירות לתושב, צוות נפלא ואיכותי שנותן מענה מיטבי לתושבי שדרות היקרים".

הילה אלימלך, מנהלת האגף לשירות התושב: "נמשיך לפעול ולקדם פרויקטים נוספים למען שיפור השירות העירוני והנגשתו בצורה המיטבית ביותר, בכלל האגפים בעירייה ובגופי הסמך".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Skip to content