דרוש/ה בעיריית שדרות רכז שירות באגף שירות לתושב
היקף משרה: 100% סוג מכרז: חיצוני
תיאור התפקיד:
קידום ומימוש מדיניות השירות של עיריית שדרות באמצעות מנגנוני בקרה, חניכה, ניהול מערכות מידע מתקדם ויוזמת שירות מורחב לתושבים.
תחומי אחריות:
- שותף בקביעת מדיניות השירות בעיר ומתן המלצות על נושאים בהם יש לבצע העמקה,ריענון,למידה.
- אחריות על ניהול,תפעול ובקרה-מערכת CRMלניהול שירות מתקדם.
- אחריות על הזנת הנתונים לתוך המערכת,הקמת קהילות וקבוצות תוכן והוצאת תוצרים בהתאם להנחיות מנהל המחלקה.
- אחריות על קשר מול החברה ספקית המערכת-תקינות,ממשקים,הרשאות,פיתוחים וכיו"ב
- אחריות על כתיבת תכנית עבודה -כנגזרת של המערכת )שירות פרואקטיבי-פרסונלי.(
- מימוש החלטות מדיניות והטמעתם במערכת )בהתאם לקבוצות וקהילות שהוגדרו(
- אחריות על קידום ובקרה על מימוש מדיניות השירות בעיר שדרות-מול כלל אגפי העיריה.
- ביצוע בקרות על תהלכי השירות העירונים )כגון:האזנה להקלטות שיחות,בדיקת מערכות ניהול תורים,ביצוע בקרות"לקוח סמוי," וכיו"ב.(
- בקרה על מערכות קבלת הקהל בעיר- בדיקה על מערכת זימון תורים,זמינות מנהלים,תקינות מערכת וכד'.
- ניהול וביצוע הדרכה,חניכה והכשרות בתחום השירות
- חרום-מענה לצרכי האגף בהתאם להנחיות מנהלת המחלקה
- ביצוע מטלות בהתאם להנחיות מנהלת המחלקה.
דרישות התפקיד– תנאי סף:
השכלה: )יש לצרף תעודות(
– 12 שנות לימוד/ תעודת בגרות מלאה.
– בעל תואר אקדמי מטעם מוסד להשכלה גבוהה בישראל או מוסד להשכלה גבוהה בחו"ל, שהכיר בו לעניין זה, מוסד להשכלה גבוהה בישראל- יתרון
ניסיון מקצועי:
– ניסיון מקצועי של 3שנים לפחות באחד או יותר מהתחומים הבאים: ניסיון בניהול מערכות CRM וBI- מעקב ובקרה אחר ביצועים, עבודה במוקד שירות חירום/שיגרה, ריכוז שירות/צוות שירות-יתרון
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
– יכולת לעבודה עצמאית . – יוזמה ויצירתיות.
– יכולת לביצוע אינטגרציה של מידע. – יכולת התבטאות בכתב ובע"פ.
– יכולת הדרכה ועמידה מול קהל.
– נכונות לעבודה מעבר לשעות המקובלות )דגש על עתות חרום.( – שליטה מלאה בשפה העברית בכתב ובע"פ.
– היכרות בעבודה עם מערכות ממוחשבות לרבות "אופיס" לרבות "אקסל, CRM . – ניסיון בעבודה בתחום השירות ברשות מקומית – יתרון
כפיפות: מנהל אגף שירות לתושב או מי מטעמו. דרגת המשרה דירוג: אחראי נושא 7-9
מועמד שלא יציג את מסמכים אלה עד לתאריך הרשום, יראו בו כמי שלא עמד בדרישות הסף שנקבעו בנוסח המכרז. מועמדים מתאימים יפנו בצירוף טופס הגשת מועמדות למכרז חיצוני באתר העירייה , קורות חיים, תעודות ,המלצות ואישורי העסקה ממקומות עבודתו הקודמים. )על אישורי העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקפי משרה, פירוט עיסוקיו בתפקיד וניסיונו הניהולי ככל שנדרש(
יש להגיש עד לתאריך 08/05/2025 באמצעות דוא"ל: [email protected]
להגשת קו"ח לחצו כאן!!!
לראיונות יוזמנו אך ורק מועמדים העומדים בתנאי הסף כמפורט מעלה. מועמד שלא יצרף תעודות ומסמכים כנדרש , לא יועלה כלל לדיון.
- בהתאם להוראות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תינתן העדפה למועמדים עם מוגבלות משמעותית אם המועמד כשיר לביצוע התפקיד.
- זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי קבלה לעבודה.
- תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
- מועמדים העומדים בדרישות הסף יידרשו לעבור מבחן התאמה במכון מיון. *המודעה פונה לגברים ולנשים כאחד*