דרוש/ה בעיריית שדרות רכז שירות באגף שירות לתושב

דרוש/ה בעיריית שדרות רכז שירות באגף שירות לתושב

היקף משרה: 100% סוג מכרז: חיצוני

תיאור התפקיד:

קידום ומימוש מדיניות השירות של עיריית שדרות באמצעות מנגנוני בקרה, חניכה, ניהול מערכות מידע מתקדם ויוזמת שירות מורחב לתושבים.

תחומי אחריות:

  • שותף בקביעת מדיניות השירות בעיר ומתן המלצות על נושאים בהם יש לבצע העמקה,ריענון,למידה.
  • אחריות על ניהול,תפעול ובקרה-מערכת CRMלניהול שירות מתקדם.
  • אחריות על הזנת הנתונים לתוך המערכת,הקמת קהילות וקבוצות תוכן והוצאת תוצרים בהתאם להנחיות מנהל המחלקה.
  • אחריות על קשר מול החברה ספקית המערכת-תקינות,ממשקים,הרשאות,פיתוחים וכיו"ב
  • אחריות על כתיבת תכנית עבודה -כנגזרת של המערכת )שירות פרואקטיבי-פרסונלי.(
  • מימוש החלטות מדיניות והטמעתם במערכת )בהתאם לקבוצות וקהילות שהוגדרו(
  • אחריות על קידום ובקרה על מימוש מדיניות השירות בעיר שדרות-מול כלל אגפי העיריה.
  • ביצוע בקרות על תהלכי השירות העירונים )כגון:האזנה להקלטות שיחות,בדיקת מערכות ניהול תורים,ביצוע בקרות"לקוח סמוי," וכיו"ב.(
  • בקרה על מערכות קבלת הקהל בעיר- בדיקה על מערכת זימון תורים,זמינות מנהלים,תקינות מערכת וכד'.
  • ניהול וביצוע הדרכה,חניכה והכשרות בתחום השירות
  • חרום-מענה לצרכי האגף בהתאם להנחיות מנהלת המחלקה
  • ביצוע מטלות בהתאם להנחיות מנהלת המחלקה.

 

 

דרישות התפקיד תנאי סף:

השכלה: )יש לצרף תעודות(

–  12 שנות לימוד/ תעודת בגרות מלאה.

–  בעל תואר אקדמי מטעם מוסד להשכלה גבוהה בישראל או מוסד להשכלה גבוהה בחו"ל, שהכיר בו לעניין זה, מוסד להשכלה גבוהה בישראל- יתרון

ניסיון מקצועי:

–  ניסיון מקצועי של 3שנים לפחות באחד או יותר מהתחומים הבאים: ניסיון בניהול מערכות CRM וBI- מעקב ובקרה אחר ביצועים, עבודה במוקד שירות חירום/שיגרה, ריכוז שירות/צוות שירות-יתרון

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:

–  יכולת לעבודה עצמאית . –  יוזמה ויצירתיות.

–  יכולת לביצוע אינטגרציה של מידע. –  יכולת התבטאות בכתב ובע"פ.

–  יכולת הדרכה ועמידה מול קהל.

–  נכונות לעבודה מעבר לשעות המקובלות )דגש על עתות חרום.( –  שליטה מלאה בשפה העברית בכתב ובע"פ.

–  היכרות בעבודה עם מערכות ממוחשבות לרבות "אופיס" לרבות "אקסל, CRM . –  ניסיון בעבודה בתחום השירות ברשות מקומית – יתרון

כפיפות: מנהל אגף שירות לתושב או מי מטעמו. דרגת המשרה דירוג: אחראי נושא 7-9

מועמד שלא יציג את מסמכים אלה עד לתאריך הרשום, יראו בו כמי שלא עמד בדרישות הסף שנקבעו בנוסח המכרז. מועמדים מתאימים יפנו בצירוף טופס הגשת מועמדות למכרז חיצוני באתר העירייה , קורות חיים, תעודות ,המלצות ואישורי העסקה ממקומות עבודתו הקודמים. )על אישורי העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקפי משרה, פירוט עיסוקיו בתפקיד וניסיונו הניהולי ככל שנדרש(

יש להגיש עד לתאריך  08/05/2025    באמצעות דוא"ל: [email protected]

 להגשת קו"ח לחצו כאן!!!

לראיונות יוזמנו אך ורק מועמדים העומדים בתנאי הסף כמפורט מעלה. מועמד שלא יצרף תעודות ומסמכים כנדרש , לא יועלה כלל לדיון.

  • בהתאם להוראות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תינתן העדפה למועמדים עם מוגבלות משמעותית אם המועמד כשיר לביצוע התפקיד.
  • זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי קבלה לעבודה.
  • תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
  • מועמדים העומדים בדרישות הסף יידרשו לעבור מבחן התאמה במכון מיון. *המודעה פונה לגברים ולנשים כאחד*