Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
שירותים
מהירים
תושבים יקרים, לידיעתכם, העירייה מספקת שירות למשפחות אבלות בהתאם למגבלות הקורונה. על… קרא עוד
ישיבת מליאה 11\20 מן המניין תתקיים ביום רביעי בתאריך 2020.11.18 בשעה: 00:19… קרא עוד
תושבים יקרים, להלן מועדי ומיקומי בדיקות הקורונה לשבוע זה: קופ"ח "מאוחדת" -… קרא עוד
עיריית שדרות, בשיתוף איגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון ובסיוע המשרד להגנת… קרא עוד
תושבים יקרים ערב טוב, אנו מזכירים כי על-אף הקלות המדינה על הסגר,… קרא עוד
ישיבת מליאה מן המניין מס' 8/20 תתקיים ביום רביעי בתאריך 21.10.2020 בשעה… קרא עוד
תושבים יקרים, שבוע טוב. גם השבוע אנו מזמינים אתכם לבצע בדיקות קורונה… קרא עוד
תושבים יקרים שבוע טוב ומועדים לשמחה. גם בימי חול המועד יתקיימו בדיקות… קרא עוד
תושבים יקרים, לידיעתכם, בשל עבודות החלפת תשתיות ואספלט ברחוב הדגל, הרחוב ייסגר… קרא עוד

עושים זום אין – מגלים את שדרות

עושים זום אין – מגלים את שדרות מחדש

בחודש ספטמבר הקרוב תצא עיריית שדרות לקמפיין "זום אין". הקמפיין החדשני ישים את תושבי שדרות במרכז ויציג את איכות החיים בעיר בדגש על השכונות החדשות, החינוך והקהילה. ראש העיר, אלון דוידי: "שדרות עוברת שינויים מרחיקי לכת וממצבת את עצמה כעיר אטרקטיבית וכיעד מבוקש".

את המילה "זום" כולנו מכירים בתקופה האחרונה היטב, אבל עיריית שדרות שמה אותה במרכז הקמפיין שלה הרבה לפני מגפת הקורונה. העירייה עובדת על קמפיין פרסומי בשיתוף משרד השיכון והבינוי כבר תקופה ארוכה שנדחה עקב המשבר, אך חיזק את השימוש במילה "זום" שעומדת במרכזו.

בקמפיין שיצא לדרך בחודש הבא למיתוג העיר וחיזוק העשייה הרבה בכל תחומי החיים, ייקחו חלק תושבי העיר שיקראו לכם לעשות זום, לשים דגש על מה שחשוב באמת ולגלות את – איכות החיים, השכונות החדשות, רמת החינוך והאקדמיה הגבוהה בעיר, אפשרויות התעסוקה הרבות ואת הקהילה הייחודית שקיימת בה.

מדובר במהלך חדשני ובו העירייה יצאה למבצע גיוס תושבים שרוצים לקחת חלק בקמפיין בעצמם ולהופיע בשלטים, בפרסומות בטלוויזיה, ברשתות החברתיות ועוד. העירייה פנתה לתושבים בעמוד הפייסבוק שלה ובקבוצות שונות וקראה להם להצטרף.

הקמפיין הזה נועד לספר את הסיפור של העיר ולהציג את ההישגים שלה בכל התחומים. הוא פונה לתושבים חדשים ומזמין אותם "לגלות את שדרות מחדש" כדברי הסלוגן שנבחר.

ראש העיר, אלון דוידי: "שדרות כבר מזמן מיתגה את עצמה כיעד אטרקטיבי ומבוקש בכל הארץ וזאת בזכות האופי של העיר, עיר קהילתית, חמה, עם תושבים מדהימים ושירות מהטובים ביותר שניתנים בארץ על-ידי עובדי עירייה מסורים. אנחנו עם הפנים קדימה, לקראת קליטה של משפחות חדשות ממקומות שונים בארץ, בהן גם משפחות של בני ובנות שדרות, שחוזרים לעיר שונה מאוד מזו שעזבו בעבר ואף פותחים בה עסקים ומאמינים בה. באמצעות הקמפיין נאפשר לכל תושבי ישראל לגלות את שדרות מחדש ולתושבי העיר להרגיש גאים ששדרות היא הבית שלהם".

מנהל מינהלת הסכם הגג, אריה כהן: "העיר מתפתחת, מתרחבת ומושכת אליה משפחות חדשות ותושבים מכל רחבי הארץ. הסכם הגג עליו חתמנו מאפשר לנו להשקיע רבות בתשתיות, בפיתוח אזורי תעסוקה, מוסדות ציבור, פתרונות תחבורה מתקדמים, בחינוך, בתרבות ובקהילה זאת לצד שדרוג השכונות הוותיקות שלנו. כל אלו הופכים את העיר למבוקשת".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות