Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
שירותים
מהירים
ההודעה המעודכנת- תקנות קורונה  (נמצאת באתר משרד רוה"מ): הממשלה אישרה במשאל טלפוני… קרא עוד
תושבים יקרים שימו ❤ משרד הבריאות מעדכן על חולה מאומת שנסע בקו אוטובוס… קרא עוד
הודעת עיריית שדרות 28/6/30, 20:50 משרד הבריאות מעדכן על נוסע מאומת נסע… קרא עוד
ביממה האחרונה רצה הודעת וואטסאפ על מקומות כביכול בשדרות בהם שהו חולי… קרא עוד
מליאה מן המניין תתקיים ביום רביעי 24.6 בשעה 19:00 במתנ"ס שדרות רח'… קרא עוד
ישיבת מליאה צו ארנונה 2020 תתקיים ביום רביעי 1.7.20 בשעה 19:00, מתנ"ס… קרא עוד
תושבים יקרים, שבוע טוב. הממשלה החליטה להקל החל מהיום בנושא אירועים דתיים,… קרא עוד
ישיבת מליאה מן המניין מס' 20/5 תתקיים ביום רביעי בתאריך 24.06.2020 בשעה… קרא עוד
תושבים יקרים, לקראת סוף השבוע יש לי מסר בשבילכם👇🏼 https://www.facebook.com/389004391219079/posts/2926706704115489/ שיהיה לכולנו… קרא עוד

האגף לשירותים חברתיים

האגף לשירותים חברתיים הינו יחידה מקצועית, שיעודה הוא מתן מענה לפרט, למשפחה ולקהילה לשם קידום רווחתם של תושבי העיר –

מתינוק ועד קשיש, תוך התייחסות ייחודית למגוון הבעיות הנובעות מקשיים פיזיים, רגשיים, תפקודיים ו/או חברתיים.

האגף נותן מענה רחב לאוכלוסיות שונות ומגוונות בהתאם לשינויים שחלו בסביבה ובקהילה, שהובילו להרחבת סל השירותים החברתיים לתושב

ניתן לשלוח בקשה לפתיחת תיק בלחיצת כפתור, כאן. 

נוהל קליטת פונה לאגף שירותים חברתיים (פתיחת תיק)

  1. פונה המגיע לאגף הרווחה, ומבקש להסתייע בשירותים הניתנים באגף , נרשם ע"י מזכירת האגף. המזכירה מפנה את הטלפון שלו לעו"ס אינטיק.
  2. עו"ס אינטיק – אחראית על כל תהליך הריאיון הראשוני וההחלטה על פתיחת התיק – תזמן את הפונה אליה לשיחת אינטיק ראשונה.
  3. העו"ס תבהיר לו להביא עמו את כל המסמכים הנדרשים על מנת לקבל החלטה בדבר פתיחת התיק.
  4. לאחר קיום שיחת אינטיק , תתקיים וועדה בהשתתפות העו"ס, וראש צוות , אשר ידונו במכלול הבעיות שהעלה הפונה. במכלול השיקולים המקצועיים שיילקחו בחשבון : קיום ילדים בסיכון, סיכוי לשינוי באמצעות תוכנית טיפול , וכד.
  5. לאחר קבלת החלטה על פתיחת התיק תעביר עו"ס אינטיק מכתב ותודיעה טלפונית לפונה על ההחלטה. וכן תעדכן אותו  מי העו"ס המטפל בו, ומהם שעות הקבלה שלו.
  6. באם הוחלט לא לפתוח לפונה תיק , הוא יקבל מכתב תשובה עם הפניה לוועדת ערר מחוזית. שם הוא יכול לטעון כנגד החלטה זו
  7.  העו"ס המקבל יקבל את כל החומר הקשור לפונה. ראש הצוות של  העו"ס יקבל העתק ממכתב התשובה לפונה.
  8. שיטת העבודה באגף שלנו היא חלוקה גאוגרפיית. שיבוץ הפונה לעו"ס יעשה על פי קריטריון זה.
  9. במידה  ולפונה יש קשר אישי ( גרים בשכנות , קרובי משפחה וכד) ואו היה לו רקע קודם שלילי עם עו"ס האזור והוא מבקש להחליף עו"ס , הוועדה תשקול את מכלול השקולים המקצועיים , ותחליט לשנות  לו עו"ס או לא . הוועדה תשקול את מכלול השיקולים המקצועיים בעניין.
  10. מעבר  לאמור לעיל  כל מקרה ידון לגופו של עניין, ובהתאם לשיקולים מקצועיים ושיקולי המערכת.
Skip to content